16 lip 2012

Prosto, ale jednak krzywo!

Nietypowość i oryginalność to doceniana sztuka! Wiadomo, że nie chodzi o odwróconą lodówkę, muszlę klozetową na suficie czy kanapy w pozycji pionowej. Ta nietypowość charakteryzuje się tym, że wszystko w okół jest jednostajne i nieskomplikowane, a większa, przeważająca rzecz rzuca się w oczy. Kierując się zasadą nietypowości stworzyłam szafki kuchenne"Krzywa Szafka", z j.ang "Curve Cabinet"  -wyróżniają się one nie dość, że ciekawym kształtem to jeszcze kolorem. Cena za sztukę to 8sd, jednak warto zaopatrzyć się we dwie dla lepszego efektu.




Cena : 8sd
Dostępne we wszystkich kolorach - przykładowo:
blat - szary
krawędź - jasny turkus
ścianka - turkusowa
*TYLKO NA BIAŁYM TLE!

+ błąd fabryczny - szafka updateowana z cieniowaniem pod krawędzią oraz z zaznaczeniem krawędzi - wygląda nieco mnie sztucznie.

10 komentarze:

Emily pisze...

OMG!

To wymyslił chyba jakiś geniusz!
Jak to możliwe że wasz blog ma tylko 46 obserwatorów?

16 lipca 2012 16:07
UK pisze...

Ten geniusz to Oliwcia_Paris :0 a 46 obserwatorów bo blog istnieje od 5 dni:)

16 lipca 2012 22:48
Alessa pisze...

Świetne!

17 lipca 2012 00:43
Karolina pisze...

Strasznie mi się to podoba. Ciekawa jestem jak wyglądała by w turkusie :)

18 lipca 2012 13:08
. sensitive . pisze...

fajny blog
dołączyłam do obserwatorów mam nadzieje, że się odwdzięczysz.
direct-on-stardoll.blogspot.com
przepraszam za spam:)

18 lipca 2012 13:42
UK pisze...

@ sensitive po prostu nie spamuj - nie będzie za co przepraszać. Zależy nam na obserwatorach, którzy będą nas czytać i chcą być z nami ,każdego dnia a nie na tych, którzy zapiszą się do obserwatorów ze względu na odwdzięczanie. Przykro mi ale zostanę obserwatorem twojego bloga jeśli znajdę na nim coś co mnie interesuje.
Możesz wycofać się z obserwatorów jeśli uważasz, że nasz blog nie zasługuje na twoja uwagę a jedynie na uprzejmość z chęcią zyskania.
Pozdrawiam:)

18 lipca 2012 15:10
agus.ehee pisze...

Bardzo pomysłowa szafeczka. Blog świetny już dołączyłam do obserwatorów. Pozdrawiam redaktorki :)

Mój nick na Stardoll to agus.ehee

19 lipca 2012 08:59
Unknown pisze...

Bardzo świetny blog.Naprawdę świetny.
Nareszcie jakiś lepszy o wiele lepszy blog niż inne.
Nie wiem kto ten blog zrobił ale miał rewelacyjny pomysł.
Od razu ten blog stał się moim ulubionym.Świetnie pozdrawiam właścicielkę i redaktorów bloga.Paa

26 lipca 2012 13:25
UK pisze...

Natalia Bazydlo , agus.ehee dziękujemy wam z całych serc za miłe słowa :*
@Natalia Bazydlo kochana tu nie ma właściciela i redaktorek , wszyscy jesteśmy współtwórcami i jedna ekipą . Pozdrowimy i przesyłamy buziaki :).

26 lipca 2012 21:31
Jagoda pisze...

Ładne :)

22 sierpnia 2012 22:07

Prześlij komentarz

Witaj :) Liczymy na twoja opinię :)