24 lut 2013

Żeby zabić nudę (konkurencja z nagrodami)

Tak jak w tytule posta mamy dla Was coś na nudne nadal długie wieczory :)



To mój projekt kinkietu, który stworzyłam długi czas temu.
Leży sobie wraz z innymi projektami w moim schowku i tak naprawdę nie wiem dlaczego (tak na marginesie wiem ale głupio się przyznać do braku weny ;) ) .
Waszym zadaniem jest wykorzystanie tego projektu w sposób pomysłowy w jednym z waszych wnętrz liczy się inwencja twórcza ;p.

Jeśli chcecie wziąć udział wystarczy, że w zgłoszeniu pod spodem określicie kolor projektu , podacie ilość i podpiszecie się nickiem ze sd- dostosuje go kolorystycznie według waszego uznania (z gammy kolorów należy wyłączyć biały ) po czym otrzymacie wasze zamówienia w prezencie na swoje konta ( maksymalne zamówienie to 2 sztuki w dowolnym kolorze).
 Po zakończeniu projektu zalinkujcie obraz a
linki z wykonanym wnętrzem lub fragmentem wnętrza umieszczacie również pod tym postem.

Czas na zgłoszenie i zamówienie kinkietów upływa w środę o północy.
Linki waszych prac nie mogą się pojawić później niż do godziny 24:00 w niedzielę .
Rozstrzygnięcie wraz z wynikami nastąpi w ciągu kolejnych 3 dni.

Dla kogoś najbardziej pomysłowego przewidziana wartościowa nagroda, która jest niespodzianką ale zapewniam, ze ucieszy każdego stardollowicza.

Życzymy powodzenia i pamiętajcie tym razem ocenimy waszą  pomysłowość  i otoczkę w jakiej umieścicie kinkiety .
Ja na swoim projekcie wykorzystałam je jako podświetlane półki.
Czekamy na Wasze wnętrza :)

 Pozdrawiamy :)

19 komentarze:

anula-101 pisze...

zg się proszę dwa w kolorze beżowym :)
niqua_

24 lutego 2013 13:10
TynkaaBlog. pisze...

nie jestem dobra w tworzeniu,a szkoda bo nagroda zapewne będzie fantastyczna. zastanowie się,

24 lutego 2013 13:21
UK pisze...

Tynka nie trzeba być wybitnym w danej dziedzinie by stworzyć coś co będzie się podobało :)
Nagroda naprawdę fajna i nie masz nic do stracenia po za odrobina czasu , który zainwestujesz:)

24 lutego 2013 13:31
anula-101 pisze...

http://tinypic.com/r/3518rvl/6 mam nadzieje że ładnie
niqua_

24 lutego 2013 13:57
Kiryee pisze...

hmm.. może szary i ceimnoniebieski dla Kiryee?

24 lutego 2013 14:37
UK pisze...

@ Kiryee - konkurs jest organizowany dla obserwatorów proszę dołącz do nich dopiero wtedy będę mogła Ci przesłać projekty.

@Anula - pewnie,że ładnie :)

24 lutego 2013 15:38
Aga. / aga-medoll13 pisze...

zg się. prosiłabym o dwa w kolorze ciemnoszarym. :)

aga-medoll13

24 lutego 2013 16:53
pisze...

Ja poproszę jeden w kolorze jasny pomarańcz. Jednak nwm czy się wyrobię, jeśli nie to przepraszam. Niestety mam dostęp do komputera tylko w weekendy i trudno coś stworzyć w tak krótkim czasie. Jeśli szybko wyślecie mnie mebel to zapewne coś stworzę :)
iga777

24 lutego 2013 19:13
Kiryee pisze...

Byłam przekonana, że obserwuję hmm... Tk czy siak sprawa już załatwiona.

24 lutego 2013 19:18
Olivia Kofi pisze...

Piękny fragment pokoju! Jaram się *.*

25 lutego 2013 01:56
Kiryee pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora. 25 lutego 2013 17:22
⋰⋱★KLAUDIALIGENZA★⋰⋱ pisze...

Postaram się przygotować prace :) jestem w takich rzeczach kiepska ale napewno spróbuje jak znajde chwilke czasu ♥

Pozdrawiam
Klaudialigenza

25 lutego 2013 19:06
Olivia Kofi pisze...

Chcę kinkieciki w takim kolvku jak powyzej! ♥ pvosze *.*

25 lutego 2013 19:12
Kiryee pisze...

http://img526.imageshack.us/img526/5633/sialalalallallalallalla.png
reemake. Ta wersja znacznie lepsza :D
Kiryee

25 lutego 2013 20:38
Aga. / aga-medoll13 pisze...

no nie wyszło zbyt dobrze, jakoś brak weny, a nie wiem czy będę miałam później czas, więc oddaje taką pracę. :)

http://oi47.tinypic.com/2cog4jp.jpg

aga-medoll13

25 lutego 2013 21:16
Olivia Kofi pisze...

Dziewczyny, świetne prace!

26 lutego 2013 16:50
Anonimowy pisze...

Przepiękne, tylko tak Wasze prace można nazwać, co to by nie było kocham Wasze prace *.*

28 lutego 2013 17:10
pisze...

Mogę się jeszcze zgłosić? Bo nwm :3 W każdym razie dodaję moją pracę, może nie jest najwyższych lotów, ale nie chcę wyjść na oszustkę, która poprosiła jedynie o lampkę za darmo.Pozdrawiam, iga777

http://i47.tinypic.com/volbuf.png

1 marca 2013 16:07
pisze...

Chciałam powiedzieć, że użyłam jej jako lampkę :)

1 marca 2013 16:08

Prześlij komentarz

Witaj :) Liczymy na twoja opinię :)