21 sie 2012

#2. Aranżacja Wnętrz

Długo zbierałam siły, żeby znów móc coś naszkrobać, jednak zmobilizowałam się, wykonałam zamówienie i postanowiłam, że wrzucę je tutaj.

MartaPuma napisała do mnie, że chciałaby zamówić aranżację wnętrz i tak na dobrą sprawę, daje mi wolną rękę. Miał być to pokój z pozoru minimalistyczny, jednak bez beżów, brązów, natomiast z kolorowymi dodatkami. Odbiegłam od tych wstępnych wizji, dlatego boję się czy pokój aby na pewno zadowoli oczekiwania Marty, ale jak na moje oko wszystko elegancko współgra, jest przestronnie i panuje miła atmosfera.

Wybacz mi Marto, ale kanapa z Rootz zmieniła moje chęci i wizje na ten pokój! Mam nadzieję, że Ci się podoba, bo ja osobiście jestem zakochana w tej elegancji i prostocie!

**Koszt wykonania był nieco wysoki, ze względu na to, że w schowku Marty były mało przydatne rzeczy.





Odwiedź apartament MartaPuma

Co sądzicie o tym pokoju?

6 komentarze:

TynkaaBlog. pisze...

ładny!

21 sierpnia 2012 09:38
Unknown pisze...

Tak szczerze , to nie podoba mi się ;p

21 sierpnia 2012 10:29
Anonimowy pisze...

Według mnie jest cudnie :)

21 sierpnia 2012 15:40
Jagoda pisze...

Średnie ;) Czekam na nowe projekty :P

22 sierpnia 2012 22:03
Kiryee pisze...

Super!

31 sierpnia 2012 18:20
JuliaM pisze...

Świetny blog.W wolnym czasie zapraszam do mnie,na pewno znajdziesz coś dla siebie;)Obserwujemy?;D

25 września 2012 11:07

Prześlij komentarz

Witaj :) Liczymy na twoja opinię :)