4 sie 2012

Naszyjnik lub góra elaganckiej sukienki :)

Ostatnio zastanawiałam się dość długo nad tym jak na stardoll zachować oryginalność. Można zachować styl, można być modnym jednak co do oryginalności pozostaje wiele moich wątpliwości. Zazwyczaj co do odzieży mamy nie wielkie wybór, albo kupujemy coś w starplaza albo starbazar ewentualnie udajemy się do stardesign fashion gdzie mamy do wyboru te same formy.
Ja proponuje Wam coś innego. Naszyjnik, który może zastąpić bluzkę , lub górę sukienki.
Tak ubrana lalka na pewno nie jest banalna, na pewno nie jest kolejną kopią ubraną w te same fatałaszki i na pewno ma swój oryginalny charakter.

Ps. to pierwszy artykuł z serii "biżuteria"  design dlatego sklep jeszcze nie jest uruchomiony (ale już niedługo). Zatem zapraszam do mojej KG i do bazarku w celu zamówienia lub zakupu.
                                                                        cena topu to 21sd

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

On jest prześwietny, boski <3 baaardzo mi się podoba! Jejciu jesteście genialne!

4 sierpnia 2012 08:55
Olivia Kofi pisze...

JEZU! ŚLICZNY

4 sierpnia 2012 12:39
Missinat pisze...

Całkiem fajny.Mi się strasznie podoba :D

4 sierpnia 2012 20:54

Prześlij komentarz

Witaj :) Liczymy na twoja opinię :)