21 lut 2013

Konkurs

Dlatego iż realne życie pochłania nas niemiłosiernie i nasze głowy są zapakowane codziennymi problemami mam dla was propozycję :)

W konkursie tym nie będzie przegranych, każdy kto przejawi odrobinę inicjatywy wygra upominek.
Teraz najważniejsze.

Waszym zadaniem jest opisać wizję waszego wnętrza klasycznego pokoju w apartamencie.
Oznacza to iż w opisie musicie określić czemu ma służyć ten pokój, w jakim stylu ma być, w jakiej tonacji kolorów.
Przykład ; Marzę o bajecznej sypialni, w kolorze błękitnym i białym.

Najbardziej intrygującą propozycję wnętrza nagrodzimy realizacją projektu i pokryjemy koszt zakupu elementów do jego wystroju.
Dla pozostałych osób tak jak wspomniałam mamy upominki, z siute shop.

Na wasze zgłoszenia czekamy do przyszłej soboty do godziny 24:00



Pozdrawiamy :)


7 komentarze:

⋰⋱★KLAUDIALIGENZA★⋰⋱ pisze...

Marzę o cichym pokoiku , czytelni , w której mogłabym się zamknąć i czytać całą wieczność. Chchiałabym aby była w jasnych kolorach w różu albo w błękicie. Chciałabym mieć tam wygodne siedzenie , oraz mase książek ♥

Nwm co więcej napisać :P
Klaudialigenza

21 lutego 2013 11:34
Lilo_G pisze...

Ja marzę i zawsze marzyłam o białoszarym, na wpół minimalistycznym pokoju z ładnym widokiem za oknem. Bez zbędnych ozdób czy bibelotów, jedynie z roślinami rozsianymi w każdym kącie które ożywiałyby wyprane z emocji wnętrze.

21 lutego 2013 14:09
TynkaaBlog. pisze...

A ja marzę o cichym pokoiku, z wielkim oknem przez które widać cały mój ogród. Wnętrze miałoby wyłącznie pastelowe barwy (piaskowy, pastelowy róż, biel, seledyn), utrzymany trochę w vintage, trochę w retro, ale z przyjaznym ciepełkiem, a za oknem rozchodził by się wiejski, sielski klimacik - jakaś łąka, zboże, słońce..

jaka-gwiazdka

21 lutego 2013 15:32
Olivia Kofi pisze...

O kurde! Super konkurs i świetne wypowiedzi. Powodzenia wszystkim życzę!

21 lutego 2013 16:42
Anonimowy pisze...

Nie ma godziny 24:00 ;)

22 lutego 2013 16:37
UK pisze...

@Nadia Wywiórka
http://pl.wikipedia.org/wiki/P%C3%B3%C5%82noc_(godzina_0:00)

pozdrawiam :)

24 lutego 2013 08:41
Anonimowy pisze...

Niestety nie zdążyłam :<

28 lutego 2013 17:19

Prześlij komentarz

Witaj :) Liczymy na twoja opinię :)