24 lut 2013

Rozstrzygnięcie konkursu na wymarzony pokój

Witajcie :)

Rozczarowałam się ilością zgłoszeń ale myślę, że ich jakość wynagrodziła brak zainteresowania innych obserwatorów tym konkursem :)

Szkoda, że tylko 3 osoby bo gra była warta odrobiny zachodu ... 
Nie ma jednak tego złego" jak to mówią" co by na dobre nie wyszło :)

Zatem gratuluję Wam pomysłów i wymarzonych wnętrz i tak się składa, że dla każdej z Was przeznaczę kwotę 300sds na realizację projektu. 

Wracając do Waszych wizji pokoi myślę, że największym wyzwanie dla mnie jest pokój Tynki.
Oczyma wyobraźni jednak po przeczytaniu opisów zobaczyłam piękną, zaciszna czytelnię z opisu Klaudii.
Jeśli zaś chodzi o pomysł Lilo - cóż mówić jestem własnie w trakcie realizacji realnego projektu własnego małego mieszkanka, którego pokój jest utrzymany dokładnie w tonacjach i stylu opisanym przez Lilo.
Zatem nie potrafiłam wybrać, ponieważ zaintrygowały mnie wszystkie.

Dziewczyny jeśli oczekujecie realizacji projektu moją "ręką" skontaktujcie się ze mną na pocztę stardoll w celu omówienia szczegółów.  Jeśli realizacji jednak podejmiecie się same oczekujemy od Was linku z skończonym projektem wnętrza. Na bazarku zarezerwujcie jakiś design za kwotę 333sd i zostawcie info w mojej KG na koncie kejla12 o samodzielnej realizacji.

Wasza nagroda zostanie wypłacona nie później jak do środy nadchodzącego tygodnia :)



Pozdrawiamy i gratulujemy :)
  

5 komentarze:

pisze...

Ja zapomniałam się zgłosić, no cóż. Mnie marzy się pokój w stylu Chińskim, chciałam go opisać. Jednak i tak nie mogłabym odebrać nagrody, niedawno skończyło mi się ss. W każdym razie i tak gratuluję, mam nadzieję, że wasze wizje się spełnią! :)
iga777

24 lutego 2013 10:14
⋰⋱★KLAUDIALIGENZA★⋰⋱ pisze...

Jejuniu dziękuję ! ♥ ;*
Ja chyba sama spróbuje , ale może będę chciała poprosić o jakieś wskazówki ;) ♥

Wow ! ;*

Klaudialigenza

24 lutego 2013 11:49
TynkaaBlog. pisze...

jej ♥ nie wiem czy podołam, spróbuję poprawić pokój który mam już zrobiony, jeśli ie uda mi się, poproszę Cię o pomoc. Zaraz coś wystawię <3

24 lutego 2013 13:39
Olivia Kofi pisze...

Dziewczyny, polecam Wam skorzystać z propozycji urządzenia przez Klaudię! Nie zawiedziecie się! Po co brać tak kasę do ręki, jak wygraną była aranżacja. Polecam Wam skorzystać.


oliwcia_paris

24 lutego 2013 16:01
Anonimowy pisze...

Ja nie zgłosiłam się, bo po prostu nie przyuważyłam tego konkursy ;x mój błąd :<

28 lutego 2013 17:10

Prześlij komentarz

Witaj :) Liczymy na twoja opinię :)