25 lut 2013

Nietypowa aranżacja

Witajcie! Chciałabym Wam pokazać aranżację jaką wykonałam w pokoju użytkowniczki Kiryee. Pokój został wykonany trochę czasu temu, dlatego zastanawiam się, czemu w dalszym ciągu nie pojawił się na blogu. Podejrzewam, że był to brak czasu i niechęć do robienia tego typu rzeczy. Zamówienia Ani zawsze mnie zaskakują! Tym razem wymarzyła sobie pokój alchemika. Wyszło jak wyszło - mini laboratorium z księgami pełnymi enchantu, tj. zaklęć i ulepszeń, kocioł i czarny kot! Oczywiście pokój nie ma takiej kolorystyki jak po dodaniu efektu, jednak pasowała mi ta zmiana do wnętrza i pewnego rodzaju bajkowości. Jeśli chcesz zobaczyć oryginalny wygląd, zapraszam do apartamentu Kiryee!






Uważam, że aranżacja mi się udała. Pokój jest ciekawy, kolorystyka i dodatki odpowiednio dobrane, nie ma przepychu. Podoba mi się jeszcze klimat jaki w nim panuje - zadymione pomieszczenie robi swoje! :) Jest tutaj trochę magii i nietypowości. Co sądzicie?

Cały czas możecie zamawiać aranżacje wnętrz!


6 komentarze:

UK pisze...

No no ...:) Brakuje tylko szarlatana albo wiedźmy żywcem ze śrdniowiecza :P

25 lutego 2013 10:33
TynkaaBlog. pisze...

o jezu, rewelacja!

25 lutego 2013 15:26
Kiryee pisze...

Pokój cały czas mnie zachwyca, jest niepowtarzalny. Szykuję dla Ciebie jeszcze jedno zamówionko moja droga, ale to za jakiś czas.

25 lutego 2013 17:19
Anonimowy pisze...

Cudowne *.* Jestem pod wielkim wrażeniem :)

28 lutego 2013 17:07
pisze...

Łał, wyszło ci to zjawiskowo! :)

1 marca 2013 16:09
a:a pisze...

Cudowne wnętrze!

7 października 2013 15:05

Prześlij komentarz

Witaj :) Liczymy na twoja opinię :)