22 paź 2012

Kolejna Aranżacja

Tym razem moja własna, która ułatwi Wam tworzenie przestrzeni z zachowaniem perspektywy. Takie ułożenie figur daje nam wrażenie głębi co znacznie urozmaica nasz apartament.


Dzięki temu iż na ostatniej stronie projektów Interior Design znajdziecie trapez za 7 sm  ściany waszych apartamentów mogą zyskać nowe kształty i nowe oblicza niezbyt dużymi nakładami sd.
Do aranżacji wykorzystałam dywany z Interior Design , trapezy i najtańsze stoliki ...

Nie będę rozkładać apartamentu na kawałeczki i uczyć was co gdzie położyć, żeby uzyskać taki efekt a chcę was zainspirować do stworzenia czegoś własnego.
Jeśli jednak z jakiegoś powodu nie radzicie sobie z perspektywą i skosami ścian i sufitu zapraszam do mojego apartamentu na 3 poziom . Tam możecie dokładnie podpatrzeć, przesunąć i sprawdzić co z czego powstało.

Powodzenia w tworzeniu Klaudia :)

8 komentarze:

Julietta pisze...

Cześć, Maja! ♥
Jestem pod wrażeniem twojego artystycznego talentu, naprawdę. Dzięki tobie, widzę, że Stardoll daje wielkie możliwości aby zaprezentować swoje umiejętności. Jednak do ciebie- bardzo mi daleko. :))

Tak przy okazji - chciałabym zaprosić ciebie na mojego bloga. Będzie bardziej ogólny. Trochę o modzie, sztuce, ciekawostkach może trochę nawet o filozofii. :D Tutaj adres: http://www.myroseway.blogspot.com/ W wolnej chwili możesz sobie popatrzeć.

Właśnie! Liczę, że się spotkamy. :)) ♥
Buziaki, Julia
(chyba wiesz kim jestem, ale jeżeli nie pamiętasz to przypomnę, że poznałyśmy się w Międzyzdrojach :) )

23 października 2012 18:44
UK pisze...

@ Julia-Rose witaj :) Miło nam, że Ci się podoba nie rozumiem tylko dlaczego kierujesz swój komentarz do Majki ? Żadna z nas nie ma tak na imię. Jeśli chodzi o mnie nie mogę pamiętać gdzie się poznałyśmy bo w Międzyzdrojach będąc dawno temu nie poznałam,żadnej dziewczyny.
Więc albo ktoś się pod kogoś podszywa albo Ty znalazłaś sobie nowy sposób na reklamę.
Pozdrawiam. Klaudia

24 października 2012 11:09
Julietta pisze...

Przepraszam - to mój błąd. :) Pomyliłam blogi - myślałam, że to blog mojej koleżanki, którą poznałam na obozie. Nie miała to być reklama, choć rzeczywiście tak to wygląda. ;)
Przepraszam, za problem
(ale wasz blog też mi się podoba)

Pozdrawiam, Julia ;)

24 października 2012 21:38
Dominicka pisze...

robisz też inne projekty oprócz aranzacji wnetrz. szukam grafika

2 listopada 2012 22:56
Malinowakrolowa pisze...

Uwielbiam Wasz/Twój blog. Macie prawdziwy talent tworzycie przecudne apartamenty. PS. Chciałabym skorzystać z waszej oferty meblowania apartamentu, jak można się z Wami skontaktować?Tylko przez stardoll? bo było by to trochę trudne ponieważ nie mam Was w znajomych na stardoll. Wyślę prośbę, jeśli można Cię prosić Klaudio to przyjmij, wtedy będzie się łatwiej kontaktować :) Chciałabym też na priv ustalić wszelkie szczegóły. Pozdrawiam, Malinowakrolowa( nick na stardoll)

10 grudnia 2012 11:27
Anonimowy pisze...

Kocham kocham kocham <3

30 grudnia 2012 15:47
SiA pisze...

Kocham stardoll ^^ Bardzo pomysłowo i ciekawie :))

6 stycznia 2013 20:50
Anonimowy pisze...

jestem załamana chciałam sobie zrobić pokój a tu nie ma już tych trapezów :(

17 lipca 2013 17:22

Prześlij komentarz

Witaj :) Liczymy na twoja opinię :)