9 sty 2013

Wnęka + kuchnia

Witam Was wszystkich bardzo serdecznie! 

Wczoraj nad ranem zachciało mi się zrobić jakiś pokój w apartamencie. Dawno tego nie robiłam, a więc wyszłam z wprawy. Nie mniej jednak, postanowiłam, że podzielę się z Wami tym co udekorowałam, jednocześnie zachęcając Was do współpracy ze stardesign interior! Jest to naprawdę rewelacyjne miejsce, gdzie możemy stworzyć różne ciekawe rzeczy.

Zazwyczaj, gdy biorę się za "remont" apartamentu, zaczynam od pokoju głównego i miejsca przy szafie. Początkowo nie chciałam zasłaniać ani szafy z butami, ani zwykłej, ale skoro od roku już użytkuję "stylu pokoju", to po co zabierać sobie miejsce? Zależało mi, aby było skromnie i minimalistycznie.


No, ale na tym też zakończyłam ten pokój, bo po co go ciągnąć dalej? Mam komodę, manekina, wszystko co mi potrzeba, a więc należy zrobić jakieś przejście pomiędzy pokojami. Przejście zostawiłam na koniec, a zajęłam się kuchnią, która jest w drugiej części pokoju głównego.





No i na koniec chciałam jeszcze powiedzieć o tych płytkach ze stardesign. Długo zastanawiałam się w jaki sposób zagospodarować to przejście między dwoma pokojami. Postawiłam na wybrzuszoną ściankę, z której znajdują się wnęki zrobione właśnie w stardesign. Wyglądają bardzo ciekawie, szczególnie, że są wycieniowane. Pierwsza płytka jest moim błędem, bo z góry ją przyciemniłam, ale na szczęście rzuca się to w oczy tylko przy przybliżeniu i po dodaniu efektu.

Co sądzicie o "nowym pokoju"?

5 komentarze:

TynkaaBlog. pisze...

CUDOWNYYY!!!!!!

9 stycznia 2013 17:00
Anonimowy pisze...

ŚLICZNY ♥.♥

9 stycznia 2013 20:20
UK pisze...

no cudaśnie to się shwli:*

9 stycznia 2013 20:40
Anonimowy pisze...

Ej, to jest na prawdę genialne. *.*

zapraszam- stardollnaszymsercem.blogspot.com

27 stycznia 2013 20:32
Anonimowy pisze...

Łojenyyyy *.* Te pokoje są cudowne.

28 lutego 2013 17:15

Prześlij komentarz

Witaj :) Liczymy na twoja opinię :)