24 lut 2013

Zgłoszenia do oceny apartamentu

Na tym blogu Oceny apartamentu to nowość, za którą to ja biorę odpowiedzialność. Będę oceniał Wasze apartamenty i trochę je zmieniał. Pod tym postem możecie się zgłaszać do oceny swojego apartamentu! Wasze zgłoszenie powinno wyglądać tak:
-nick (na Stardoll)
-Opis pomieszczenia który mam ocenić np. Pokój po lewej stronie drugi rząd od góry. Możecie też zrobić sreena i zaznaczyć na obrazku który to pokój i zalinkować go poprawnie np.

Jeżeli ktoś napisze swoje zgłoszenie nie prawidłowo to zgłoszenie jest unieważnione. Później napiszę kiedy kolejka zapisywania się skończy. Ci którzy zapisali się pod postem powitalnym też będą brani pod uwagę więc proszę się nie martwić :)

11 komentarze:

pisze...

To dobrze :) Ja zgłosiłam się pod postem powitalnym, ale na wszelki wypadek tutaj też się zgłoszę. A więc:
Mój nick: iga777
Pokój do oceny: jest w nim zapisana moja doll.
To wszystko. Liczę na krytykę :)

24 lutego 2013 10:10
Anonimowy pisze...

zgłaszam się, pokój w którym jestem zapisana.

synopsa

24 lutego 2013 11:29
Cirilla pisze...

Zgłaszam się
Nick: Maniakpupili
Pokój: pokój na lewo na parterze apartamentu.

24 lutego 2013 12:03
Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora. 24 lutego 2013 12:39
Anonimowy pisze...

zgłaszam się ;)
Otwarty pokój na piętrze.

madziucha1232

24 lutego 2013 12:40
Anonimowy pisze...

zgłaszam się :)
-nick: Smuack

- Pokój główny z szafą :)

24 lutego 2013 14:23
Anonimowy pisze...

Zgłaszam się :) Pokój w którym jestem zapisana :)

Dandrusia

28 lutego 2013 17:09
Oliwia/madziorek7788 pisze...

ZGŁASZAM SIĘ .
Pokój na samej gorze po prawej stronie.

madziorek7788

10 marca 2013 17:52
Dookola Swiata pisze...

Zglaszam sie - pokoj glowny z szafa :)
Prosze o poinformowanie kiedy bedzie gotowe :)
Soniass999

3 czerwca 2013 20:31
Cirilla pisze...

Zgłaszam się :) Jeżeli można dwa to dwa pokoje z lewej (górny i dolny).
Najlepiej też, abyś napisała mi w kg bo na bloggerze nie wyświetlają się posty z tego bloga.
ManiakPupili

5 listopada 2013 13:55
shariSweet pisze...

Zgłaszam się
zielony pokój po lewej stronie, drugi rząd od dołu.

shariSweet

13 kwietnia 2014 16:19

Prześlij komentarz

Witaj :) Liczymy na twoja opinię :)