24 lut 2013

Witam!

Witam Was, drodzy czytelnicy bloga Stardoll Desing Shop.
Od dziś będę pisał na tym blogu oceniając Wasze apartamenty, pokażę Wam jak je urządzić, dobrać dodatki, kolory oraz meble. Teraz coś może o sobie... a więc, mam na imię Mateusz, a na stardoll jestem pod nickiem fajowe4 (możecie mi mówić Matt lub Mati) mam 15 lat. Jeżeli chcecie się więcej czegoś o mnie dowiedzieć to zapraszam do prezentacji :) Wszelkie pytania i problemy zgłaszajcie u mnie w KG.
Hmmm.... myślę że to na tyle w tym poście no dołączę jeszcze zdjęcie mojej doll :) Pozdrawiam!


10 komentarze:

Olivia Kofi pisze...

Jak już wspomniałam, życzę owocnej pracy :)

Zgłaszam do metamorfozy pokój z szafą :)

oliwcia_paris

24 lutego 2013 01:23
Olivia Kofi pisze...

+ jeśli ktoś się zgłosi, zostaw mój pokój tak na koniec ;)

24 lutego 2013 01:24
Patrycja pisze...

Ja się zgłaszam do pokoju z szafą :)

24 lutego 2013 01:27
Olivia Kofi pisze...

@ Patrycja to milapati na stardoll :)

24 lutego 2013 01:40
UK pisze...

Witaj w ekipie:) choć nie cierpię postów powitalnych i pożegnalnych, ponieważ tak na dobra sprawę zazwyczaj ich treść odbiega o sedna treści bloga. Dogadaj się z oliwką na temat reguł ocen apartamentów, bardzo bym nie chciała by były one oceniane tylko z subiektywnego punktu widzenia.

Proszę również o opublikowanie tych zasad. Buziam Klaudia

24 lutego 2013 09:53
pisze...

Dobrze, że dochodzi nowa osoba, a zarazem nowe pomysły. Ja także mogę się zgłosić do oceny pokoju w którym zapisana jest moja doll. Mam nadzieję, że pomożesz mi poprawić niektóre błędy.
iga777

24 lutego 2013 10:07
Kiryee pisze...

Hej ho ja też poproszę, pierwszy pokój od góry, z lewej strony.
Kiryee

24 lutego 2013 14:32
Pats/ A.n.k.s.a. pisze...

Heey Matt, a więc zgłaszam się, możesz ocenić górny pokój The Loft.
Powodzenia w pisaniu na blogu :*

24 lutego 2013 22:13
Anonimowy pisze...

Hej :) Życzę owocnej pracy :)

28 lutego 2013 17:11
Anonimowy pisze...

a i zgłaszam się :) pokój w którym jestem zapisana :)

Dandrusia

28 lutego 2013 17:11

Prześlij komentarz

Witaj :) Liczymy na twoja opinię :)