17 mar 2013

Ocena Apartamentu: synopsa

Witam Was! Dziś oceniam apartament synopsa



Konstrukcja :
Pokój jest ładny, przemyślany i widać od razu że się starałaś, dodałaś cienie, oddzieliłaś ściany od podłogi i to już jest plusem tego pokoju. Kolejnym plusem jest kolorystyka, która dobrze współgra z meblami dodatkami jak i z podłogą. Widzę tylko jeden błąd w pokoju, chodzi o górną listwę przy wejściu jest ona nie równo ułożona. Ale taki błąd nie jest, aż tak zły :) Bardzo mi się podoba pomysł z oknem i kamiennym dużym parapetem.
Porada: staraj się równo kłaść elementy, a uzyskasz bardziej realistyczny efekt.


Umeblowanie :
 
 
Umeblowanie jest dobre. zmniejszyłbym tylko niebieski stolik z akwarium, oraz wazon który stoi obok stolika. Jak zastanawiałem się nad umeblowaniem, miałem już tu napisać nic dodać nic ująć, ale jednak mi brakuje tutaj dywanu. Myślę, że jak byś dała dywan to by już niczego nie brakowało :) (dywany zaprezentowałem poniżej.) Dodatki są świetnie dobrane, po za jednym zieloną doniczką z kwiatkiem na półce, taki odcień zieleni do niczego nie pasuje w tym pokoju. W pokoju nie panuje żaden nieporządek i chaos. Podoba mi się pomysł z ramkami na zdjęcia, fajnie to wykorzystałaś. Co do drzewa na ścianie za schodami, też mi się bardzo spodobało. Niczego już się nie mogę przyczepić, reszta jest dobrze zrobiona :)


7 komentarze:

Olivia Kofi pisze...

Słuszne rady! :))

17 marca 2013 22:12
Anonimowy pisze...

dziękuję za opinię, myślę, że kupię ten dywan z Golden Sands, bardzo podoba mi się jak dopełnia wnętrze. Co do dywanu z Basic, nie jestem do niego przekonana , zasłania - moim zdaniem, ładną podłogę ;)

synopsa

17 marca 2013 22:48
rihanna pisze...

Wybór zostawiam tobie :)

18 marca 2013 16:46
JessssLove pisze...

umarłam <3 i bez zmian jest po prostu GENIALNIE !! przywraca mi ten pokój wiele wspomnień i skojarzeń. jest po prostu GENIALNY !

Joasia - JessssLove

27 marca 2013 14:45
Marff pisze...

Ładny, naprawdę ładny, chcociaż stworzony z niewielu prostych elementów.


Nie przeszkadza wam czcionka komentarzy? Bardzo utrudnia czytanie...

10 kwietnia 2013 18:20
Wiktoria pisze...

Świetny blog :) Jeśli interesujesz się modą zapraszam na mój blog : http://because-i-like-dots.blogspot.com/

30 września 2013 16:52
Anja pisze...

ciekawe :3

świetny blog ogólnie :D
jak masz czas zapraszam do mnie, w szczególności do zabrania udziału w konkursie ! ;)

http://anja-bloguje.blogspot.com/

pozdrawiam cieplutko ♥♥♥

5 listopada 2013 20:55

Prześlij komentarz

Witaj :) Liczymy na twoja opinię :)